Nu far vi!

Om en stund ska jag o sonen sätta oss på bussen som tar oss in till stan. Vi ska övernatta hos svärmor/farmor för att imorgon titta på forsränning och mysa av en champagnefrukost. Hur mysigt som helst ju!
Sen på kvällen blir det grillning och förhoppningsvis lite lek :) Ännu mysigare!

Monica: Jag har varit jätterädd om tavlan för jag har ju ärvt den, men jag hade inte en aning om att en släkting gjort den! En väldigt trevlig överraskning! Så nu kommer jag vara ännu mer försiktig om den!

Hoppas ni får en trevlig varlborg allihop!



Kommentarer
Postat av: Monica

Det blir ju din farfarsfar som har gjort den,fick

den i julklapp av mej,en förfärlig massa småstenar

som han sedan skapade bilden med.Visst är den trevlig!

2009-04-29 @ 17:28:18
Postat av: Jenny J

Trevlig valborg till er med!!

Ska fira dagen på jobbet,får se hur många fyllskallar man hinner ta in innan dagens slut :D

2009-04-29 @ 18:47:42
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!