Påskpynt och trädgårdsfix

Nu på morgonen hade vi ett planerat strömavbrott och det hade jag glömt bort så klart! Rackarns!! Som tur var så fanns det vatten kvar i rören och mamma har ett gaskök hemma som jag lånande till mitt "jag-funkar-inte-utan-mitt-morgonkaffe"
Sonen fick sitt livs chock när strömmen stängdes av, för han satt som alla andra mornar och spelade sitt förbannade tv-spel! (jag har försökt gömma dosan, men han är slug)
Så förmiddagen tillbringade vi med att gå ut i skogen för att ta björkris som vi pyntade med fjädrar. Sen passade jag på att klippa ner rosorna som börjar spricka.... Ena sidan av trädgården är istäckt edan den andra blommar för fullt! Otroligt!
Nu ska jag o sonen ta och titta på "Skattkammar planeten" och ha en mysig eftermiddag!

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!