Slitet kan man säga!!

Jag har precis insett att mitt hår inte är att leka med just nu! För det första så plattar jag det nästan varje dag (hmm....) sen har ju operationen gjort att jag tappar hutlösa mängder hår varje dag. Det känns om man säger så! Jag har alltid haft tjockt och bra kvalité på håret, men nu ser det rent ut sagt för j*vligt ut!
Det enda som skulle göra att det ser skapligt ut igen vore att klippa av mig det! Men jag vägrar!!!
Nu har jag äntligen lyckats spara ut det efter att ha haft en "kort" period....så det får vara!
Så ser ni någon med mössa och några tunna tesar sticker ut under den i sommar, så är det jag!

                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!