Tårarna bara rinner....

Min lilla "bebis" är borta för alltid!!
                 

Hans namn var Willy, men när jag ropade på honom så lyssnade han bara på "Bebis". Han var vår yngsta katt och min kelgris. Ofta var han så kelig att han inte visste var han skulle ta vägen, så han bet mig i näsan eller handen.
Vem ska nu ligga på mitt bröst om nätterna? Vem ska jag säga "Bebis" till? Varför skulle han springa över vägen just när bilen kom? Jag vill vara arg! Men jag kan inte skylla på någon.... Varför min Bebis??



Kommentarer
Postat av: Monica

Förstår din sorg.Har varit med om att mista min

Russian Blue katt.Men då var det en grym människa

som sköt den,för att den kommit på villovägar

2009-04-07 @ 21:46:52
Postat av: Kim

Dm blir så dumma när dom kommer från andersbo! :) Men som sagt varför alltid den bästa katen! :,(

2009-04-07 @ 22:09:39
Postat av: Jenny J

Fy,så tråkigt :(

Bara att hålla missarna instängda! ;)

2009-04-08 @ 07:35:25
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!