Våren är häääär......

.......och det firar jag med att slava inomhus med dammsugaren i högsta hugg! Jag har städat, tvättat fönster, bytt gardiner, strykit soff-klädsel...... Mmm, vad jag har njutit av den här dagen! Anar ni lite ironi!
Min kära sambo försökte skoja till det idag, med att säga " Nu vet jag varför du springer med dammsugaren mellan benen! Du övar till på torsdag då det är dags för kvasten! Hö hö hö!!" Han är så otroligt rolig :) Hmm....ironisk igen!
Nu ska jag gå och fortsätta vara så där tjurskallig som jag kan vara ibland..... Med all rätt!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Ja,jag har också tvättat fönster och städat,man blir

så otroligt glad när våren kommer.Och snart ska dom

små fröna ner i jorden....Härligt!!!!

2009-04-03 @ 21:56:58
Postat av: Jenny J

Ha ha,neeej,har inte gjort nåt av de sakerna,ska ju snart flytta,så ingen idé förrän man är på nya stället :P

Har börjat få foglossning,så det i kombination med kanske 7 veckors arbete och en liten klick flytt kommer nog att göra mig till ett monster ;)

2009-04-04 @ 07:16:52
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!