Varför funkar det inte??

Innan jag åkte på Ljusparty som jag skrev om i förra inlägget, så publicerade jag det som vanligt. Men nu när jag kollar så ligger det inte där!! Då måste jag publicera igen och hur kul är det att läsa om vad jag gjorde för 4 timmar sen eller nåt!
Jaja! Nu ligger det där!
Jag blev i alla fall inte en krona fattigare av att gå på det partyt! Min sambo kommer jubla!
Sist jag var på party så kostade det 600:- och då var det Tupperware. Men å andra sidan är dem grejerna livstids garanterade, vilket då inte ljus är :) Lite bra affärer kan jag göra!!

Nu ska jag göra mig redo för sängen och bara mysa i mitt sovrum som min sambo städade idag (ahaa.....ni hörde rätt) Rättare sagt så städade han hela övervåningen!! Så imorgon är det jag som tar nedervåningen och skurar bort allt som dragits in idag :)

Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!