Vårkänslor!

Nu är våren här på riktigt! I alla fall om man tittar på min altan. Nu har jag målat möblerna vita, skurat både den inglasade och öppna altanen och sen inrett lite! Det som är högst upp på listan nu är att inhandla mer bets till gardinerna. Jag har ju bara målat en och tyvärr så orkade varken jag eller R gå in på Coop i lördags o handla det. Men ni ska veta att vi letade på alla andra affärer vi var in på men det var ingen som hade den sorten jag skulle ha. Så det får bli nästa gång jag besöker stora staden.
Jag o sonen har till och med invigt våra fina möbler med att äta middag vid dem. Hur mysigt som helst! Jag ska fixa lite bilder när det är helt klart, men jag tror att vi kommer stortrivas i dem nya färgerna :)

Nu ska jag gå o tvätta mig en aning för att sen åka och handla frukost och vidare till lillasyster på Ljusparty!
Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!