Vilket kaos!!

Jag är nyss hemkommen från Hudiksvall och resan tog 1.5 timm längre än vad den brukar göra! De var ju inte bara vi som skulle söderut om man säger så! Men man kan ju börja fundera hur folk tänker. Det där med 2 filer och sen 1, är ju en bra idé i olycksfalls-syfte, men inte när det är mycket trafik!
Det gick väl 10km/h där det var en fil, sen när det blev två så skulle ju alla köra om och gissa vad som händer?? Det blir tvärnit för dem ska ju in i ledet igen när det övergår till en fil........SUCK!!! Tillslut la vi oss i den ena och blockerade så ingen kom om (säkert populärt).... Men, vad ska man göra?? Nu är vi i alla fall hemma i vårt 17-gradiga hus och jag funderar på om jag ska gå och försöka få upp värmen i sängen!
Imorgon tänkte jag berätta om hur min påskhelg har varit!

Ha det bra så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!