Bacardi Razz

Igår "lyxade" jag till det o tog ett par drinkar :)
Bacardi Razz och sockerdricka blev häxblandningen! Den första var god......kanske den andra också, men sen kände jag suget efter en öl!! (Nä jag har inte problem) Fy vad sliskigt det blev! Jag tror jag låter resten av flaskan stå och glänsa i barskåpet......
                       

Idag ska vi i alla fall åka på kalas! Min "lilla" kusin fyller 22 år idag... Grattis Lina!
Men innan dess måste man ju hitta på nåt! Inte kan man gå ut för regnet öser ner......Skitväder!
Jag tror jag ska hjälpa sonen städa sitt rum. Jag kan inte förstå hur han gör för att få det se ut som en bomb har landat! Jag som sorterar och grejar med alla leksaker så han ska hitta dem, men alltihop hamnar på golvet i en enda stor hög! Ungar!

Sambon min ser man väl inte mycket av idag heller! Han kommer nog bosätta sig i garaget för att fixa klart det sista med bilen. Sen ska det lastas också!
Jag får väl stå för markservicen......R ville ta med en grill och grilla korv, men jag vill ha med pastasallad så jag tror jag vinner eftersom det är jag som fixar :)
Ikväll kastar jag ut honom!!! Svågern har köpt den där vidrigt äckliga fisken som är populär så här års! Han o R ska "smaska" på det ikväll....i garaget hoppas jag!

Just det!! Idag är dagen D för S o H som båda skaffar sig efternamnet Persson! Stort GRATTIS till dem!! Hoppas vädrets makter gör nåt åt det innan det är dags att gå ut ur kyrkan!

Nä, nu blir det frulle framför tv:n tror jag!

Ha en bra dag, så hoppas jag vi ses på Lunda flygfält vid 13:30 imorgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!