Insåg precis.....

.....att hösten är här!!
Regnet öser ner och jag sitter inne och lyssnar när det smattrar mot fönstrena....
Vissa blir deprimerade vid den här årstiden, men jag mår bara bättre! Jag älskar hösten och alla dess färger den har att bjuda på.
Jag minns speciellt en gång när jag gick hem från innebandyträningen (hör och häpna ;)) solen sken och det var sån häftig färg i luften..... Det var antagligen alla gula, röda o orange löv som gjorde det! Jag glömmer aldrig den synen.

Nog för att löven fortfarande är gröna än, men snart så....... Snart får jag kanske uppleva färgspelet igen..... Snart får jag klä på mig en skön jacka.....en jacka som jag måste köpa eftersom allt tydligen har blivit för stort!

Snart......




Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Jag älskar också hösten!

Bästa årstiden :)

2009-08-18 @ 18:27:59
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!