Jisses vad tiden går fort!!!

För någon dag sedan slog det mig!!!
Det är snart ett helt år sedan jag gjorde min gastric bypass! Helt otroligt!

Det som har hänt hittils:
 45 kg mindre  =O
 Från strl 52 till 40 (hoppas på lite mindre)
 Tappat minst 7 kg hår (allt på fel ställe dessutom)
 Fått ett självförtroende som jag inte trodde fanns (fast det märks inte när jag behöver det......så lite osäker är jag fortfarande)
 
Ja sen är det säkert massa fler saker, men ingenting som jag tycker är viktigt (för min del)

Så snart kommer det väl en snygg kallelse till Överviktsenheten (vad jag nu ska där o göra :P) för kontroll! Förhoppningsvis får jag visa min ledsna mage o kanske komma på utredning för en plastikoperation! Det är vad jag vill!!

Nu ska det snickras ihop en god köttfärssås till mig o sonen...... Sen ska det njutas av bara den!!
 



Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Är det så längesen?!

Tyckte det var nyss du gjorde den haha.

Jag tycker du är superfin nu och inte alls behöver gå ner mera.

2009-08-18 @ 18:29:43
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Får man fråga vad du vägde då du gjorde op och vad du väger nu?

2009-08-18 @ 18:30:08
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Oj,vilken nedgång i klädstorlek!!

Jag hade ju hoppats på att klättra ner lite i vikt under amning,men nu vill ju inte skruttan amma längre,så får ta o hitta på annat nu :D

2009-08-19 @ 11:51:03
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!