Nja, inte riktigt vad jag tänkt!

Hmm...... Mitt hår lever sitt eget liv!
Jag ville ju inte ha så mörkt den här gången så jag valde ju att ta en kastanj-färg.....
Men jag vet inte jag!
Det ser mer ut som mörkbrun eller tom svart i vissa partier.

                

Fast det blev inte så tokigt ändå! Nu känner jag inte att jag måste klippa av mig håret för att jag ska känna mig skaplig!
Jag vill ju inte ha kort!
Så jag får helt enkelt leva med det här håret, eller ska jag kanske börja sköta mina vitaminer?



Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

JAg tycker det var mkt fint!

2009-08-17 @ 19:26:02
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Du är ju supersnygg ju!! hothothot

Vi måste ta och ses snart!

2009-08-17 @ 21:51:22
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Så fin du är,har sparat.......

2009-08-17 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!