Oj oj oj!

Ingen ordning alls här!!
Inspirationen har inte funnits helt enkelt!

Vad har jag pysslat med då? Jag har hunnit varit till stugan 2 gånger. Kom hem från andra visiten igår. Jobbat o jobbat!
Varit barnledig en hel vecka :) och på måndag morgon drar han igen..... Den här gången till grannlandet o finnarna!
Jag kommer väl som vanligt att längta ihjäl mig! Men som tur är så jobbar jag alla dagarna han är borta, så det ska nog gå hyfsat!

I helgen är det den lokalt kända Eldfesten som iår inte kommer få besök av mig. Eller jo, lite. Jag tänkte gå ner på puben där ikväll. Men imorgon blir det till att kolla på fyrverkerierna från utsidan o sen hem o lägga sig. För söndagen ska jag tillbringa på jobbet.
Sen hade jag ju tänkt att vi skulle gå på söndag efter jobbet men sonen ska åka kl 5 på måndag morgon så det blir inget av med det om han ska orka tillbringa dagen på en finlandsfärja.

Nu ska jag väl försöka röja lite här hemma! Konstigt vad stökigt det blir när man är borta :)
Dem säger ju det: "När katten är borta, dansar råttorna på borden"

Ha en skön helg så hörs vi snart igen! JAG SKA SKÄRPA MIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!