Så var allvaret igång igen!

Idag känner jag liksom med alla andra som börjar jobba igen. Jag har ju inte haft någon "semester" utan tog lite föräldrarpenning som låg o skramlade......med dem lyckades jag få ihop 2 veckors ledigt. Sen har jag jobbat ett tag sen det, så det känns så bra att man slipper vara avundsjuk på alla som inte är lediga längre :)

Imorse gick jag upp 4:30 för att skicka iväg sonen till andra sidan Östersjön. Han åkte med mormor, morfar, moster o kusin för att hälsa på dem finska släktingarna. Å jag gick o la mig igen och vaknade 10:30!!!! Gissa om det var skönt! Det kanske behövdes för jag var så himla trött på jobbet igår, så är jag inte pigg på jobbet ikväll så vet jag inte!!
I och för sig så kanske den där "Party-Lissan" satt kvar sen i fredags då jag var med syrran på medlems-pub i Simbadet. Hur kul som helst ju!!

Nu ska jag äta lite "frukost" och sticka till affären för att se om det finns nåt som faller i smaken innan jag ska iväg till jobbet!

Ha en riktigt skön dag, så ska vi väl höras imorgon iogen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!