Slut.....

Då har jag lekt frisör igen då :)
3 stycken hann jag med idag....inte illa pinkat!! Jag var mest nervös över E som alltid går till en och samma FRISÖR, men nu har han flyttat så då frågade hon om inte jag kunde klippa henne!!! Öööh....ok!? JAG GJORDE DET!!!! Jag tror inte det blev så tokigt heller! Undrar vem som var mest vågad, jag eller hon?
Jaja! Nu är det gjort iaf!
Nu är det bara sambon kvar (tror jag)

Ja, vad händer ikväll då? Jo jag ska till grannen o grilla med glada människor....dricka lite vin kanske!
Sambon ringde nyss o talade om att han var tvungen att åka till huvudstaden med ett lass hö (lastbil alltså, inte traktor)......Stackar´n! Så han får äta skräpmat till middag!

That´s life!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!