Som första skoldagen!

Igår hade jag otroligt svårt att somna..... precis som dan innan skolan börjar!
I morse var jag nervös för att åka o jobba.....precis som första skoldan!
I morse var jag förväntansfull.....precis....ja, ni vet!

Vet ni vad? Det var första skoldan idag!
Jag jobbar ju som personlig assistent åt en 15-åring och det var ju dennes första skoldag! Så då blev det så för mig också!
Jag träffade alla lärare, assistenter, elever etc. Lite nervöst var det :) En av lärarna som jag träffat halva förra terminen kom fram till mig och frågade om vi setts!?! Öööh.......JA! Undrar om det var hon som började bli av med dem där rackarna i huvudet eller om jag förändrats under sommaren?
Ja ja! Det var kul att återse alla iaf!

Back to school :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, tänkt på ditt arbete som personlig assistent, du verkar trivas, jag har själv arbetat som assistent men numera arbetar jag på ett assistansbolag, brukar aldrig fråga såhär, men är du nöjd med din lön? Annars kanske vi kan hjälpa dig. Hör av dig om det låter intressant !



Mvh



Linda

2010-06-14 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!