Varför kan jag inte sova??

Flera kvällar i rad har jag haft jättesvårt att somna, fast jag gått upp skapligt eftersom jag jobbat! Så idag tänkte jag ta en sovmorgon och vila ut......men icke!!! Telefonen ringde vid 7, sen kunde jag inte somna om!
Så det var bara att gå upp! Sonen hade "gjort en olycka" i sängen så det var ju bara till att riva ur den o få det tvättat! Självklart blev jag påmind om att köpa tennisbollar för han har duntäcke! Det är bara till att byta täcke så länge! Det är tur att dem där olyckorna inte händer så ofta längre.......han var hopplös ett tag! Men det ordnade upp sig!

Ja, idag blir det en städdag! Det är som skönast att få det gjort på fredagen så man får helgen fri!

På söndag ska min sambo debutera i Drifting! Det ska bli väldigt spännande! Han har i princip bott i garaget den här veckan. Det ska målas och fixas, klistras på märken etc. Jag var ut o kollade på bilen (enbart för att jag skulle hämta gräsklipparen) och såg att han skaffat sig en sponsor, klistermärkena avslöjade! Man kan ju säga att det går åt däck i den här sporten! Dem som frågar vad det är för sport, säger jag bara "Man ska sladda och spinna med däcken så mycket som möjligt på en bana".... Så enkelt är det!
                   
                
Det är den här bilen som står i garaget och som jag konkurerar med :)

Nej, nu är det bara att sätta fart så har jag nog halva dan till att njuta av solen :)

Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!