Vilken härlig dag!

Idag känner jag mig tillfreds med allt! En mysig dag på jobbet med utflykt och lugna gatan (som vanligt).
Sen när jag kom hem så träffade jag bästaste vännen o hennes son på bageriet och tog en fika! Hur mysigt som helst!
Nu ska jag fixa middag till mig o sonen......sambon jobbar em så honom ser jag inte så mycket av! Men han får i alla fall matlåda :)

Sen tänkte jag svara på Annahs fråga om hur mycket jag vägde innan operationen och vad jag väger nu:
Innan: Hela 125 kg!!!!!!! (å skäms inte ens o säga det)
Nu: Ca 80 kg (jag pendlar lite grann just nu, men jag tror jag skyller på sommaren :))

Jag tror att jag kommer gå ner lite till för det är en del hud på magen som ska bort. Annars är jag ganska nöjd!! Det kan ju och kommer inte bli som förr!

Jag ska leta reda på lite bilder så ni får se före och efter! Spännande va!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!