Då var det över!

Nu kan jag slappna av igen efter den stora helgen. Det blev ett väldigt lyckat bröllop med tårar, nervositet och "mamma-jag-är-kissnödig" mitt i löftes-talet :)
Ni kan inte ana vad vackra paret var!! Helt otroligt! Sen fick min svågers syster äran att sjunga i kyrkan, då fanns det nog inte många ögon som var torra! Väldigt vacker sång bjöd hon på!
Sen tror jag att mitt uppdrag som toastmadame blev godkänt! Det var ganska kul att ringa i min kobjällra :) för att få uppmärksamhet....

Jag tänkte att jag skulle bjuda på några bilder från festen, men jag sitter vid "fel" dator så dem kommer sen.
Nu ska jag försöka få lite ordning här hemma, hemmet som har blivit glömt dem senaste veckorna!
I hallen står det en hylla som ska ställas på plats, men först ska jag tömma den gamla och skicka ut den och göra plats för den nya!

Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!