Imorgon kan jag fira.....

......för jag är klar undersköterska då :) Gissa om det  känns bra!?! Äntligen!
Det skulle ju vara kul att skåla för det, men jag har faktiskt inte tid! När jag kommer hem ska det lastas musikanläggning och sen far vi iväg med den till festlokalen. Sen blir det väl massa pyssel där inför det stundande bröllopet. Tur är väl att bror min skulle bjuda på mat imorgon, så det behöver jag inte tänka på!

Nu ska jag springa genom duschen och gå isäng, så jag orkar med den sista dagen......den allra sista....som undersköterske-student!!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Grattis till Underskötersketiteln!!!

Ha en superbra helg :)

2009-02-13 @ 09:33:31
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!