Jag är ju inte riktigt klok!!

Jag måste ju bara berätta (bjuda lite på mig själv)
En av mina handledare har funderat var vi ska åka någonstans i Thailand, jag har alltid svarat "hmm.....Kou Samui och.......???" Jag kommer inte på det!! Sen tog jag så klart reda på det och skulle tala om det nästa gång hon frågade. Tror ni inte att det blev samma svar! Men för er kan jag tala om att det är Hua Hin jag ska till :)
Sen var det någon som frågade i helgen, när vi skulle åka och jag svarade "5 veckor kanske".... Sen kom jag hem och fick veta att det bara är 3 veckor kvar! Jag har inte riktig "alla hemma" just nu tror jag.... Kan det vara mycket annat i huvudet?
Kanske dags att börja packa!?! Nej, jag har ingen resfeber!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Oj vad mycket trevligt du har att se fram emot!

2009-02-10 @ 12:48:27
Postat av: Emelie

Nästan samma ställen jag var på ;)

Var också i Hua Hin och sen var det grannön till Kou Samui

2009-02-10 @ 19:28:21
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!