Men!! Vad är det för fel??

Jag är ju lite vimsig, det vet dem som känner mig! Men nu får det ta mig f*n vara nog!!
Idag när jag lämnade Hampus på dagis så skulle jag skriva i tider för den här veckan och ledigt dem näst kommande, å vad är det jag ser!?! Vi ska ju åka till Thailand på MÅNDAG!! Inte tisdag! Å inte är det nån som har sagt nåt heller!
Det är ju tur att jag har huvudet med mig! :)

Å inte nog med det så har ju min kära syster som ska vara hundvakt åkt in till sjukhuset! Nu tror hon att det är ett hotell också, för hon sover kvar där! Hrm!! Vad ska man med blindtarm till om den ändå bara är i vägen??
Skämt åsido! Det gick bra! Den var tydligen så inflammerad att läkarna tyckte att hon skulle ha ännu ondare! Men nu är den rackaren väck och hon lever! Tur det! Hur skulle man klara sig utan sin lillasyster!

Snart ska jag åka och prata med en chef om lite jobb! Wish me luck!
Sen ska jag nog börja packa, för vissa av oss åker ju till Thailand på MÅNDAG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!