Möhippan!!!

Japp....då var det dags att avslöja vad som hände igår :)
Vi kidnappade en icke förvånad mö på morgonen (hon anade att det skulle ske just igår), hon fick en lista med grejer hon skulle packa ner (bl.a svartpeppar, en pulka mm) sedan fick hon ta på sig varma kläder och över dem en vikinga-klänning och till det en viking-hjälm med tillhörande hår. Sedan styrde vi kosan till Vendel och islandshästarna. Det blev hur mysigt som helst! Det var några som aldrig hade ridit och jag minns inte ens sist, så det var ju på tiden :) Carro blev superglad!!
Efter en härlig tur med tölt och skogsridning grillade vi korv och smuttade på glögg.
Sen for vi till Uppsala och tvingade in Carro på Shell för att köpa tuggummi, lite skulle hon allt få skämmas över klädseln.
Vidare därifrån till Lasergame....hur kul som helst!! Mitt lag vann så klart! Oturligt nog så fick huvudpersonen migrän mitt i spelet, så hon avvek en stund.
Som tur var så hade vi bokat spa i 4 timmar efter spelet, så där kunde hon lägga sig en stund och hoppas att det skulle gå över. Vilket det senare gjorde.
Här blev det bubbelpool och så kollade vi om hon kände Micke tillräckligt. Det gjorde hon.....15 rätt av 20 var ju inte fy skam. Någonstans här så fick hon veta att alla hennes kläder hon packat blivit utbytta till tomtemor-kläder.... Och priset hon fick för alla rätt svar på frågorna var en tomtesäck med "penisringar" (en ring med en liten penis på som man kunde äta) dessa skulle hon då sälja för att få tillbaka sina egna kläder.
Vidare från spa´t till en supergod middag på en restaurang i stan. På resan dit lyckades Carro sälja hälften av ringarna! Jag ångrade då att jag inte köpt fler!!! Det blev alldeles för lätt!
Sedan hamnade vi på VIP-listan på Flustret, så där var det bara att kliva in och sätta sig vid vårt bord som var laddat med öl och cider! Det är bra med kontakter ;)
Här dansades det en hel del och all dricka gick inte ens åt!! Vi var nog rätt slitna hela högen efter en väldigt lyckad dag!

Nu är det bara bröllopet kvar!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Å,vilken rolig kväll ni haft!!

2009-02-02 @ 10:14:58
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Du har blivit utmanad.Se min blogg!

2009-02-05 @ 18:47:40
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Du har blivit utmanad.Se min blogg!

2009-02-05 @ 19:35:04
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!