Nu är det snart dax!!

Nu börjar jag känna av lite resfeber! Jag är som vanligt orolig över att jag ska missa att packa ner någonting. Men jag har ju inte ens en väska att lägga allt i än. Den ska jag åka till min kära bror idag och låna. Dem har en enorm resväska och jag är ganska känd för att packa mycket :) så den ska nog mitt liv passa i!

Idag ska jag åka och hämta sambon i Hargshamn för att sen åka till Uppsala och besikta bilen, hämta passen, ta den andra (av tre) sprutan mot hepatit.. Sen blir det Alunda och hämta väskan. Det låter som att min eftermiddag och kväll är fullbokad.

Nu är min syster på hemmaplan igen! Hon mår nog ganska bra vad jag kan se. Lite öm och så, men vem blir inte det av att få magmusklerna snittade?
Så nu har hon tre fina hål i magen! Ingenting jämfört med mina nio :)
På tal om hål, jag får ju inte sola mina ärr i Thailand. Så jag får väl snällt skaffa mig lite kirurgtejp och maskera dem! Kommer ju bli fin-fint med fem bleka rutor på magen!! Jaja! Jag är ju i alla fall i solen och värmen men bästa svärisarna, svågrarna och min lilla familj! Huvudsaken det!!

Nu ska jag plocka lite i mitt hem som har en förmåga att stöka till sig själv!! Eller nä.....den får nog lite hjälp av främst min son som bara släpper allt där han står! Vad har jag gjort för fel?!?! Kanske ska klämma in lite uppfostran i mitt fullspäckade schema :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!