Nu ökar vi!

Idag kommer antalet med mitt efternamn att öka ett snäpp! Jag kan inte låta bli att vara lite stolt, eftersom det bara är vår släkt som har äran att bära det. Visst är det så Monica? :)
Jag är väldigt förväntansfull och en aning nervös inför dagens bravader. Jag tror jag har fått allt klart (förutom mig själv då). Syster Kim har hjälpt mig med lite upptåg, så jag kunde få klart all musik som behövs. Tack för det :)
Vi var till festlokalen igår för att fixa ordning musikanläggningen och kolla om det behövdes någon hjälp. Gissa om jag blev förvånad att mina sånghäften passade in i dukningen!?! På servetterna var det precis samma tryck som på häftena! Blev ju hur bra som helst ju!
Brudparets värdar är hur gulliga som helst! Jag har fått väldigt bra stöd från värdinnan och det är jag glad för! Det kan nog vara så att jag har förstorat min uppgift en aning. Men det kommer bli toppen det här!

Nu ska jag äta en god frukost och sen ska det packas och göra sig iordning. Så jag har hela dagen uppbokad!

Ha en riktigt mysig Alla hjärtans dag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas det går bra idag! Gulligt att pricka in och gifta sig idag! :)

2009-02-14 @ 10:38:49
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!