Still going strong!!

Jag finns fortfarande här i ett zombie-liknande tillstånd :)
När jag jobbar dag så är det inte mycket för världen att visa upp när jag kommer hem. Jag äter mat, gullar med familjen och går i säng..... Jag är ju en aning trött nu för tiden!
Men idag har jag en kväll, så då måste jag ju passa på att blogga lite!!

Nu är det bara en vecka kvar av praktiken, en vecka tills jag kan ta bort tejpen på min namnskylt och visa ordet "undersköterska".
Det känns lite vemodigt för jag trivs så himla bra!! Igår fick jag beröm av två föräldrar och en farmor till en liten pojke! Jag var deras favorit, gissa om växer!?! Det kändes hur bra som helst! Även personalen får jag beröm av. Dem ser mig som en undersköterska innan jag ens är klar :) Och dem vet inte hur dem ska klara sig utan mig sen..... Extra arbetskraft skulle jag kalla det! Men jag är en sån som hellre gör någonting än att bara sitta och titta. Jag tar för mig kan man väl säga!

Nu ska jag fixa med tvätten som av någon anledning blir tvättad men inte vikt :) Det är ett berg av ren tvätt i tvättstugan!

Om jag inte bloggar så vet ni vad jag gör....antingen så är jag på praktik, sover, fixar musiken till brorsans bröllop, fixar sånghäften (tog på mig hela det ansvaret i veckan, trots att tid inte finns) eller så tvättar jag!
Det är bara en vecka kvar innan allt är över!! Sen blir det som vanligt igen!

Ha det så bra så länge!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Viker tvätt??Måste nog börja tänka om....

Manglar fortfarande...och stryker t.o.m.trosorna...

Fy så omodern man är...men slätt o fint blir det....

2009-02-06 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!