Vaddå ledig?

Idag är den enda dagen som jag varit ledig sedan förra helgen..... Hur tror ni jag spenderat den?
Jo, med tvätt, tvättvikning och knep och knåp vid datorn! Jag har ju dn stora äran att göra sånghäftena till min brors bröllop på lördag, så jag ville bli klar med det idag. Det har gått väldigt bra och jag är nöjd med "lay-outen", ända tills jag skulle skriva ut det! Första problemet började ju när jag skulle skriva ut innehållet och göra det som en bok..... alltså var jag tvungen att tänka till lite extra för att få allt på rätt sida :/ Det slutade med att jag klippte och klistrade för att se hur det skulle vara :) Lissan i ett nötskal!!
Det andra problemet var det fina silver-pappret jag köpt och som skulle vara omslaget (hela arrangemanget ska gå i vitt och silver). Färgen fastnade inte!! Den vägrade torka! Alla jag känner har ju bläck-skrivare..... *suck* Så jag lejde syrran så hon kunde åka till ett ställe som ev. har en laser-skrivare, eftersom jag inte har tid med några sånna utflykter.
Resten av veckan kommer jag tillbringa dagarna på barnsjukhuset och kvällarna med att fixa musiken och underhållningen till bröllopet.
Mitt hjärta sa lite fint idag att han trodde att jag tagit mig vatten över huvudet och att jag måste lära mig att delegera! Men jag är ju en sån som vill ha total kontroll och då gör jag hellre sakerna själv.... Jag tror inte att jag är något chefs-ämne :)

Nu ska jag gå isäng och vänta på att min älskling ska komma hem från jobbet....fast jag sover nog då redan gott i vanlig ordning!

Jag kanske hinner (orkar) slänga in nåt inlägg i veckan, annars hörs vi väl på söndag! Ha det!!



Kommentarer
Postat av: Kimsan

Du vet att jag hjälper dig mer än gärna!!!!!

2009-02-10 @ 20:09:28
URL: http://mama2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!