Vilken tur att jag har....

....min mamma!!
Idag när jag var dit på en namnsdagsfika (hela släkten heter Maria) så undrade hon vad jag hade för storlek på kläder, "42-44 tror jag". Då tog hon med mig upp till hennes garderob och drog fram kjolar och piratbyxor! Så nu har jag lite mer att packa i min enorma väska! Även om det bara är till låns så är det ju toppen att jag kan ha hennes kläder :) Å inte ser dem tokiga ut heller!!

Idag ska jag väl försöka börja packa min och Hampus väskor, så jag ser om det är nåt som saknas och kanske behöver inhandlas. Jag har köpt en ny bikini men det är ju bra att ha en i reserv så det måste jag undersöka.... Men jag är väl en liten optimist i det läget också!
Sen har vi en liten tradition i familjen att äta våfflor på Mariadagen, så där har jag väl lite göra också. Faktiskt så har jag fått ett dubbeljärn, så det ska gå lite fortare. För det är en del våfflor som ska gräddas, även om jag endast får i mig ett par stycken nu för tiden :)

Hoppas ni får en underbar och skön lördag!!



Kommentarer
Postat av: Kimsan

Lite optimoiskt? När hade du tänkt o hinna införskaffa då? :P Du är kul du! :)

2009-02-28 @ 15:02:10
URL: http://mammakimsan.blogspot.com
Postat av: Monica

Det finns bra o billiga skräddare i Thailand.Passa

på,och så finns det visst väldigt vackra vykort

också......

2009-02-28 @ 17:22:44
Postat av: Jenny J

Jag har en vän som åker till thailand minst 2 ggr per år,och hon packar typ bara med ett eller två ombyten,för dom har så fina o billiga kläder där nere så hon kommer alltid hem med full resväska!



Är väldigt avis på er,tror du att jag kanske kan få plats i din resväska?

:)

Kram

2009-03-01 @ 11:35:09
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!