Bränna pengar!

Japp, det ska jag göra idag!
På lördag ska vi på min väns bröllop och jag har inga skor att ha på fötterna! Sen fick jag presentkort på JC när jag fyllde år, så dem ska jag också försöka bränna (vilket nog inte blir så svårt). Shopping är en av mina svagheter.......men jisses vad kul det är :)

Igår var jag ju och tittade på Agnes som besökte lilla Österby. Både jag och min arbetskamrat lyckades komma in gratis eftersom vi gick som ledagare! Kunde inte bli bättre! Fast 200:- var ju inte 5 låtar värt att betala för! Men hon var duktig tjejen! Tror hon var lite hes, men vem skulle inte vara det!!

Nä, dusch o sen göra stan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!