Bränt pengar :)

Nu var det gjort! Det blev en del grejer kan jag säga! Jag sprang runt inne på JC o länsade stället :) En strandklänning, en klänning, en tunika, en kjol, ett par kallingar (sambon fick också nåt).......Sen köpte jag ett par ballerinaskor, ett par sandaler till sonen, leggings, en liten pool till systersonen, klortabletter till sonens pool och självklart en leksak :)
Innan vi åkte så sa jag till sonen att det inte skulle bli några leksaker, men jag är som jag är!! Är man ensambarn så är det lätt att skämma bort dem :)
Nu ska jag lägga mig i solen en stund innan sambon kommer hem. Kanske att vi åker o tar oss ett dopp i grytan....... Å kanske att jag åker på bilbingo ikväll :)

Ha det gott mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!