Det var det!

Nu var den här midsommaren över igen då!
Aftonen spenderades på jobbet under dagen, medan resten roade sig med beach volleyboll, tunnbad och sill-lunch. Eventuellt en del starksprit också! Det märktes när jag kom från jobbet :) Men det jag missat tog jag igen! Det blev en blöt men trevlig kväll!
Igår åkte vi hem till brodern och hjälpte han med ombyggnation av köket. En del öl slank i igen så vi sov kvar! Frukosten intogs på altanen med strålande solsken. Helmysigt! Sen latade vi oss en del, tog en promenad o kollade på film med barnen.
Sen bar det av hemåt och fix med mat o sånt för vi hade finbesök idag! R:s kusin med respektive bjöds på mat! Vi träffas väldigt sällan, så det var mysigt!
Nu ska vi bara komma iväg till Nyköping där dom bor.....och har bott ett tag, fy skäms på oss!

Nu ska jag greja lite innan det är dgs att knoppa igen.....för tv:n kan man ju inte på! Trasigt skit!
På tal om skit, så är det borta nu! Min kära sambo tog reda på det och pumpade också ur en del vatten, så nu kan vi skita igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!