Nu j**lar!

Idag är sista dagen på min minisemester! Jag har varit ledig sen midsommarafton och gissa om det har känts bra! Ljuvligt!
Men imorgon är det dags igen! En HEL vecka kvar att jobba innan det är dags för riktig semester! Jag är bara ledig på måndag o då ska jag till stan o shoppa till det stundande bröllopet nästa helg. Så idag ska jag göra saker som jag tänkt göra hela veckan! Jag ska bl.a städa ur bilen, tvätta den, tror jag ska klippa gräset ikväll så det är gjort...... Ja, sånna tråkiga saker ska jag pyssla med idag! Nu eller aldrig! Jag får i alla fall vara ute i solen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!