Shoppingdag

Idag har jag gjort av med min sambos pengar :) Skitkul!!!
Vi har handlat presenter till vår son som fyller hela 5 år på onsdag! Jisses vad tiden går!
Sen var vi till IKEA och köpte en skänk till mig :) Det var min present från R. Så jag har slagits med IKEA-beskrivningar och skruvar hela kvällen.....*suck
Men nu är den klar! Det enda jag har fått i den är mina dukar som har stått på vinden sen vi bytte bokhylla i hallen. Det fanns som ingen plats för dem då!
                             
Den här fick jag (eller rättare sagt valde)! Den går i samma färg som köksbordet och stolarna.

Jag kanske lägger in en bild på hur den ser ut i mitt kök sen när jag har "möblerat" den lite mer.

Nu ska jag gå och slå in alla tusen presenter vi införskaffat oss! Man får ju passa på när "Hampus Nyfiken" sover :)

Ha det gott



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad smålänningar kan!Man blir ju riktigt stolt

av att ha sådant blod i ådrorna!

2009-06-08 @ 20:31:32
Postat av: Emelie

Vilken fin! :)

2009-06-08 @ 21:21:29
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja visst har jag! :) Kom på att jag kanske sklle fråga om jag får länka till dom andra jag läser!

2009-06-12 @ 00:58:22
URL: http://metrobloggen.se/mammatillwilson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!