Skit-tv!

Det är mycket skit-prat från min sida just nu! Men jag kan inget annat för våran fina tv har gått sönder! Det är en sån där jättestor (haha) som är svårmöblerad. Saken är den att om jag måste ta fram den gamla tv:n så behövs det en tv-bänk och det passar sig inte där tv hörnan finns nu! Ev. så finns det kanske en liten chans att det går o laga.....så jag håller tummarna!
Annars blir det kanske inte så mycket tv-tittande i det här vädret som blivit.....ÄNTLIGEN!!! Jag som är ledig ända till lördag!
Så idag har jag o sambon klippt o trimmat häcken! Fin-fint blev det! Nu ser det ut som att vi har lite ordning på gården igen!

Nu ska jag ut i solen igen innan det är dags för mat o senare bilbingo!

Ha en riktigt skön sommardag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!