Äntligen hemma!!

Nu har vi landat på dem svenska markerna igen! "Borta bra men hemma bäst" är ett utmärkt ordspråk.
Men vad bra vi har haft det!! Hur skönt som helst i det varmare klimatet.
Till er som åker iväg och ska bo på olika hotell kan jag bara råda att ni ska bo på det hotell med flest stjärnor sista veckan. För vi bodde på det 5-stjärniga första veckan med service och is-påfyllning flera gånger om dagen, till att bli tvugna att slå på AC:n efter städerskan varje dag.....anar att dem försökte spara pengar :)
Jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder senare, men nu måste jag gåoch och fixa omelett och färskpressad juice till min familj!
Hur ska vi klara oss utan det nu?



Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

välkomna hem!

2009-03-18 @ 12:35:20
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Såg bilderna du lagt ut på fb.. såg inte alls tokigt ut! vill åka dit igen jag med!

2009-03-18 @ 16:07:38
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!