Finns dem?

Nu får ni inte tycka att jag är tokig eller nåt, men jag tror jag var med om nåt märkligt igår!
Jag låg i sängen igår kväll och var precis på väg att ramla ner i sömnen, då jag tyckte mig höra någon som suckade ovanför mitt huvud. Efter det fick jag världens rysning!! Det kändes väldigt obehagligt och jag har aldrig varit med om något liknande. Men jag tror jag kan känna mig säker. Jag har ju en del nära släktingar som pappa, farmor, farfar, mormor, morfar, morbror.....ja en del som sagt...som har lämnat jordelivet. Så jag inbillar mig att det är någon av dem som är och tittar till mig!
En märklig dag!!
Har ni varit med om något sånt här?



Kommentarer
Postat av: Lillesyster!

Men nu har du väl blivit tokig? :)

2009-03-31 @ 16:16:52
URL: http://mammakimsan.blogspot.com
Postat av: Monica

Ja,jag har faktiskt varit med om det.När min yngsta

bror O avled.Det kom som en riktig chock och jag var

utom mej av sorg.På natten kändes det som han stod jämte sängen och talade med mej och sa att jag skulle inte vara så ledsen för han hade det så bra,

och jag kunde känna värmen från honom.Det var så omtumlande och verkligt så sådana saker kan faktist

hända,man behöver inte vara"tokig"för det.

2009-03-31 @ 16:56:55
Postat av: Jenny J

Ja,du vet ju att jag tror på sånt,så det skulle mycket väl kunna vara nån av dina anhöriga du mist ;)

2009-03-31 @ 22:56:37
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!