Jag ska inte.....

....sluta blogga! Jag lovar! Det var bara det att fantasin tröt lite! Jag skulle inte ens klara av att inte låta bli :)

Ja, igår jobbade jag kväll! Jag kan säga att det är inom hemtjänst så man är ute större delen av passet. Vet ni vad jag hade på fötterna i det "fina" vädret som kom över oss i norra Uppland? Jympaskor! Hur dum får man vara!!! Jag tror jag måste kolla fötterna med jämna mellanrum så dem inte börjar bli svarta! När jag kom hem så var det -12 grader! Hade jag vetat att det skulle bli så kallt så hade jag självklart tagit "gås"-jackan och raggisar, kanske ett par andra skor! Stupid!
Nu har jag i alla fall blivit snäppet klokare och tänker ta fram skoteroverallen till dagens kvällspass!

Jaha! Det blev ett inlägg om vädret!



Kommentarer
Postat av: Lillesyster!

bäst för dig det! :)

2009-03-26 @ 15:13:59
URL: http://mammakimsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!