Lite slarvig!

Förlåt för mitt "obloggande". Jag har inte haft så mycket att blogga om, så då är det lika bra att låta bli!
Igår började jag i alla fall min nya karriär som undersköterska och jag måste säga att det är hur skönt som helst att vara ute på "marknaden" igen. Att få tjäna pengar och slippa sitta med huvudet i böckerna varje ledig tid är ju inte helt fel! So here we go!
Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu! Jag tvättar, viker tvätt, tvättar och viker lite till......så nu ska någon bära upp tvätten och hänga in kläderna i garderoben! Den där "någon" blir nog jag :)
Som ni märker så har jag inte så mycket att blogga om, så jag ska nog äta lite och sen åka o jobba, kanske låta bli att blogga också :)

Ha en bra tisdag allihop!



Kommentarer
Postat av: Monica

Förstår att du tycker det är kul att börja jobba.

Den delen betyder mycket i livet.

Sluta blogga??Nej,det ska du inte alls!!!

2009-03-24 @ 16:14:37
Postat av: Anonym

Nä klart du måste blogga! :) Bara att blogga om väder o vind ju! :)Lav ya sis!

2009-03-24 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!