Prut-drottning!!

Jag tänkte bjuda på mig själv idag :)

I Thailand så handlar ju allt om att pruta och jag var sugen på att köpa hink o spade till sonen så han hade nåt att greja med på stranden.
Så jag hittade ett stånd som hade sånna grejer och prutningen var i gång!!
Jag sitter o tittar lite och frågar sen vad den kostar : "85 THB" säger tjejen.... jag funderar en stund (det blir ca 20 SKR).... Nja, tänker jag och har lärt mig att börja pruta ner 50%... Vet ni vad jag säger!?! "100 THB".... Alla börjar skratta och jag sitter som ett frågetecken! Vaddå?!? Jag prutar ju!
Grejen var den att jag tyckte tjejen sa 185 THB! Jag kan ju lugnt säga att det varken blev någon affär eller att jag inte prutade nåt mer under semestern! Det överlämnade jag till dem andra!
Lissan i ett nötskal!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Hi hi :)

2009-03-23 @ 11:30:47
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!