Så less!!

Nu är det 4 dagar sen vi kom hem från solen och jag har fortfarande inte tagit igen mig! Tidsomställningen är skitjobbig!! Jag sover alldeles för lite.... Det märks på sonen också som imorse hade klätt på sig och skulle gå till mormor vid 6:30.....Han är inte riktigt klok!!

Idag hämtade jag ett paket på posten med en aning bråskande grejer!
I onsdags kom jag på att det är dags för dagis på måndag och nu är det ju en aning blött och slaskigt ute. Så sonen var i stort behov av gallonkläder, fodrade så klart! Så det var bara till att beställa...... Självklart följde 2 par nya byxor med i beställningen, till mig :) Ett par nya jeans som jag var väldigt osäker på om dem skulle passa, trodde jag beställt för små! Men vad fint dem satt!!! Sen blev det ett par mysbyxor! Tänk er att jag har gått från stl. 52 till 42 på 6 månader!?!?! Helt otroligt! Och mer kommer det bli!
Gissa om jag mår bra!? Trots att jag har ett sånt håravfall att jag snart samlat ihop till en peruk! Det är väl tur att jag har tjockt hår! Hur skulle det annars se ut? Snart 28 och skallig!

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe innan det är dags att åka och fira svågern som fyller 17 år idag! Happy birthday!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Välkommen hem!Jag är verkligen imponerad över att

du gått från stl.52 till 42.Själv har jag gått från

38 till 42.Och det är inte lätt att bli av med de

kilona.

2009-03-21 @ 20:36:31
Postat av: Jenny J

Wow,42!!!

Då är du mycket mindre än va jag är :P

2009-03-23 @ 11:34:34
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!