Sista, innan jag far iväg

Jag antar att det inte blir nån blogg imorgon, för då har resfebern tagit mig med storm :)
Packningen är i princip klar.... Det gäller bara att komma ihåg var man har stoppat alla grejerna!!
Jenny, min väska väger precis under gränsen så jag får nog lämna kvar lite grejer om jag ska ha med mig nytt hem :)
Grejen är den att det inte är så mycket kläder! Det är ju böcker, hårfön, plattång, smink (lite mycket kanske), skor mm som tar en del vikt tror jag!
Jaja! Det ordnar sig! Jag ska på semester!!!
En natt till i min sköna säng, sen tillbringar vi nästa på planet......å sen.....I THAILAND!!!
Kanske blir lite tjatigt, men det var ju ganska exakt på månaden 10 år sen jag var utomlands sist! Då i samma kontinent, men det gör det samma! Värme som värme :)
Nu ska jag vänta på sambon som är och hämtar "mat".... ingen av oss är nog speciellt intresserade av att ställa sig vid spisen, så det blir snabbmat!

Hoppas ni inte kommer sakna mig alltför mycket dem kommande 2 veckorna! Jag återkommer den 17:e och meddelar om jag överlevt!
Till alla tjuvar, så är det ingen idé att ens tänka tanken! För mördarhunden Dimon är hemma och vaktar huset tillsammans med syrran och hennes son! Haha!! Förresten så tar jag med mig det som är utav värde....min son och sambon!!

I´ll be back!!
See ya!!



Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Hoppas ni får en helt underbar semester!

Sola och shopppa lite för mej med :)



Hoppas på en ordentlig uppdatering med bilder och massa text sen när ni kommer hem :)



kram

2009-03-01 @ 22:19:55
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Jag är nog farligare än dimon! :P

2009-03-01 @ 22:42:34
URL: http://mammakimsan.blogspot.com
Postat av: Jenny J

Ha det så trevlig i ett varmare land!Kommer sakna dina blogginlägg dessa två veckor!!

2009-03-02 @ 17:39:49
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas ni får en trevlig resa! Är inte alls avundsjuk! ;)

2009-03-02 @ 21:09:02
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!