Triss-lott nästa!!

Jag vet inte om jag ska kalla det tur eller kanske är man eftertraktad?
Idag ringde bemanningen i kommunen och erbjöd mig ett fast jobb på ett boende, självklart var det en nattjänst så jag var tvungen att tacka nej. Lite deppad över det blev jag! Men, men......vad ska man göra?
En stund senare så pratade jag med chefen på stället jag jobbade extra på idag och hon hade ett jobb som skulle passa mig sa hon! Va?? Två erbjudanden på en och samma dag?! Det kan ju inte vara möjligt! Så på onsdag ska jag träffa henne och diskutera detta. Jag vet inte alls vad det gäller, bara att tjänsten är på ca 50-60% så jag är förväntansfull!
Iiiiih! Nu ska jag fira med att dammsuga!

Hoppas ni har och får en lika "kulig" dag som jag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag har! Såg just att jag får tillbaka på skatten! :) Så jag hade tur jag med! Trodde jag skulle bli skyldig en massa pengar men nej! :)

2009-03-30 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!