Ja just.....

.....jag hade ju en blogg :)

Kan meddela världen att jag har haft den bästa sommaren någonsin! Fråga mig inte varför, det är nog friheten som haft ett finger med i spelet!
Å självklart massa nya (o gamla) bekantskaper som förgyllt min vardag!
Sen kan jag också erkänna att jag aldrig har mått så här bra :) Efter mycket strul med operationssår som inte ville läka, så är det äntligen bra! Det ser inte snyggt ut, men det är i alla fall helt! Trots det så har jag haft en toppensommar!!!

Å nu ska jag försöka skärpa mig o börja blogga på riktigt så ni får lite koll på mig igen!

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Monica

Det var ta mej sjutton inte för tidigt!!

2010-08-21 @ 13:37:48
Postat av: Sandra

Yeeeessss!!!!

Äntligen ett nytt blogginlägg :-D

2010-08-21 @ 18:21:47
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Så bra! :D

2010-08-21 @ 21:10:51
URL: http://carpeannah.se
Postat av: Jenny

Fast nu va det lite glest igen Lee ;)

2010-09-07 @ 13:38:04
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja inte var det mycket uppdaterade vi blev precis...

2010-09-09 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!