It´s my time to live!

Dålig uppdatering....jag vet! Jag mår toppen!!! Om inte fysiskt så psykiskt :)
Jag är nöjd med livet.... Jag har en son som jag älskar över allt annat, min familj och massa vänner! Jag har kul.... Det är det som räknas :)
Även om jag nu för tiden har klippkort på akutmottagningar, så mår jag bra!
Jag har råkat ut för sårinfektion och serom (typ sårvätska under huden som gjort att jag ser gravid ut). Mot infektionen har jag fått penicillin, men seromet gör dem inget åt! Det är så spänt, så det långa ärret har blivit lite isärdraget och blivit infekterat. Men det är bara att gilla läget och hålla tummarna att det försvinner snart. Dem vill inte öppna och tömma för då blir det som en "Välkommen-skylt" för ännu mer infektioner. Det vill jag slippa!
Sen blev jag sjukskriven juni ut..... Det känns både bra och dåligt! Jag vill börja jobba igen, men samtidigt är det ett tugnt jobb jag har och risken är ju att såret inte läker om jag inte är försiktig. Så är det!

Sen har jag en liten kille som fyller år på torsdag! Så jag hade tänkt baka, men jag får nog dra ner på det o bara göra bullar.... Alla "tjatar" att jag ska ta det lugnt, så jag gör väl det då! Det finns ju färdiga kakor på affären!
På måndag är det min tur att bli ett år äldre! Det ska firas med ett grymt gäng på Eckerölinjen! Det ska bli kul, kul, kul! Å jag ska ta det lugnt!!!! :P

Man lever bara en gång!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!