Kalas

Ush!!! Det är på barnen man upptäcker att man blir äldre! Fast jag vågar vägra :P
Mitt livs kärlek fyllde 6 år igår! Stora grabben! Man kan ju fundera var tiden tar vägen?!?!
Det är inte alla som får 2 cyklar på sin födelsedag! Pappan kom med en på fm..... Som Hampus blev överlycklig för. Sen var det lite taskigt! Pappa tog med sig den hem igen! Bara för jag visste att han skulle få en till av mormor, som han ska ha hemma hos mig!
Det var så klockrent kan jag tala om! Syrran kom med en ny hjälm och när mormor kom så hade hon bara tagit in ett cykellås. Gissa om pojken var besviken!!!
Ända tills han förstod att det stod en ny cykel i bakluckan på mormors bil :)

Här kommer det bilder som talar för sig själv!

     


Idag blir det en lugn dag, ja.....förutom tvättstugan då! Vädret tillåter inte nån cykeltur o jag vill mysa med hjärtat för han åker till pappsen ikväll!

Ha en toppendag mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!