Mysig förmiddag!

Idag överraskade jag min son! Jag packade matsäck och följde med honom till dagis :) Dem hade idrottsgala nere vid IP, så det var lugnt! Inte för att jag var med o hoppade och studsade, utan jag strosade runt o kollade på när barnen hade kul!
Däremot så assisterade jag vid korvgrillningen!
Nu är jag hemma o tar det lugnt en stund innan det är dags att åka och hämta busfröet igen.
Jag har en del på schemat idag, men det blir till att rannsaka!
Hampus fyller 6 år imorgon så det ska städas. Sen är ju jag sån som hellre bakar mina egna bullar o kakor när det ska kalasas, men det blir nog till att köpa sånt! Det får räcka med att jag anstränger mig vid städningen. Sen hoppar vi tårtan, så det blir paj eller nåt istället! Det går lika bra! Så jag hoppas pappa hans har tårta på lördag när det är kalas för vänner o släkten på hans sida kommer!. Jaja! Det ordnar sig!

Nu ska jag sätta mig på balkongen o lapa sol en stund!



Kommentarer
Postat av: Lina

IBland hinner man inte allt man vill. Jag brukar oxå försöka baka eget, men ibland räcker inte tiden till helt enkelt.

2010-06-09 @ 15:51:16
URL: http://luan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!