Ingen vanlig dag

Idag för 9 år sedan kom min ängel, min son, mitt allt!
Det blev en spännande dag, trots att jag fått en tid för igångsättning. Mitt hjärta ville inte komma ut! Det var första o sista gången jag sa "ungjävel"! Hans hjärtslag minskade vid varje värk o jag var rädd! Han fick hjälp att se dagsljuset med en sugklocka! Bästa stunden i mitt liv var kl. 20:13 för 9 år sedan!
Han fick spendera de första timmarna med sin pappa! För trots att gynläkaren stoppade in hela armen i mig för att få ut moderkakan, så gick det inte! Jag fick åka till operation där jag fick lugnande och somnade! Sen gick det!
En väldigt speciell dag som jag alltid kommer minnas! En dag som firas varje år med kärlek och stolthet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!