Rastlös

Jag är en sån människa som inte bara kan sitta i lugn o ro med en kopp kaffe o njuta! Jag vill att det ska hända saker, jag blir lätt uttråkad! Jag vill börja jobba, men tror samtidigt att jag inte är redo än! Med tanke på att det går upp och ner hela tiden!
Idag är en bra dag! Jag har klippt gräset, trimmat, diskat o plockat! Imorgon kan det vara tvärtom! En dag då jag får kämpa mig upp ur sängen!
De senaste dagarna har jag varit låg, det slog mig när jag skulle diska o tog med mig 2 tallrikar från rummet! Jag stänger in mig utan att tänka på det! Det måste bli en ändring på det här!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!