Vad händer?

Helgen har varit sisådär! Tankarna vägrar sluta snurra! Önskar jag bara kunde stänga av så jag får lugn och ro!
Vad är det jag tänker på då? Allt!! Jag vet precis vad jag vill och det är inte så svårt att ta mig dit! Så varför? Vissa faktorer har jag redan gjort mig av med, en som får mig att svaja!
Det var ett tag sedan jag hade det så här! Jag vägrar gräva ner mig igen!
Jag trodde ju att det skulle bli lättare nu när jag fått litium, men det vette fan! Jag ska lämna prover imorgon för att se hur värdet ligger, kanske det är alldeles åt pipsvängen!
Det känns egentligen ingen skillnad!
Allt jag önskar nu är att jag får må bra, kan ha Hampus massor i sommar, en lugn tillvaro! Det är väl inte så mycket begärt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!