Ljuvligt!!

Jag har varit lite nervös över framtiden och mitt humör! Trodde att det kanske var väderstyrt! Men icke! Det snöar ute och jag still going strong! Vad ska jag till läkaren o göra?? Jo jag vägrar dimpa igen och det som jag är mest orolig för är ångesten som kommer i tid och otid! Den har mina mediciner tagit slut för, så tänkte skaffa mig mer sånna! Å prata om framtiden! Höra vad han tror! Just nu gör jag precis vad jag vill inget tvång, vad händer när allt i min vardag styrts upp igen o nåt går inte som jag tänkt! Ska jag dimpa igen då?
Nä, lite planet på en sommar utan semester, jobba när jag vill för att sen smida planer för hösten! Jepp! Så ser det ut nu iaf!
Sen får tiden utvisa vad som händer i det här förbannade huvudet! Det skärpta huvudet som nåt hände med!
En sak är säker! En mr i mitt liv har klivit ur helt ur mitt liv, men tyvärr fastnat i min familjs liv, de så knattarna! Det gillar jag inte! För då blir jag påmind om just den fina grejen har gör för barnen i min närhet! Jobbigt sits! Visst skulle jag kunna ta med mig de o ta oss dit för en fika så de får träffa varandra! En tanke! Bara han inte får för sig att jag är den där "fina kvinna" jag alltid varit! För jag är inte hans längre! Jag hatar bara att höra barnen prata om någon jag inte vill träffa som vi gjorde förr! Jag vill enbart gräva ner stridsyxan o enbart hålla det vänskapligt! Jag är uppe o tänker inte dras ner igen! I'm in charge!
Have a nice day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!